Logo

„ELEKTRONICZNA” KULTURA

„ELEKTRONICZNA” KULTURA

Komunikujemy się codziennie. Na różne sposoby. Gdyby dokładniej przeanalizować metody, z których korzystamy, to prawdopodobnie większość czasu poświęcamy na e-maile, komunikatory, czaty, social media. Rozmawiamy, dyskutujemy, ustalamy coraz więcej spraw „pośrednio”, czyli jeśli się już spotykamy to raczej online, albo do siebie piszemy. W efekcie nasze głowy nierzadko zaprzątają pytania o poprawność w tego typu kontaktach. Przypuszczam, że wciąż wielu z nas dywaguje, chociażby o słynnym „witam” na początku e-maila…
Więcej...

Gdzie się podziała informacja zwrotna?

Gdzie się podziała informacja zwrotna?

Staram się pielęgnować w sobie spokój, cierpliwość i tolerancję. Dążę do tego, by zachowywać minimum obiektywizmu i przyjmować ze zrozumieniem inną perspektywę, podejście odmienne od mojego (także w zakresie dobrych manier). Niestety pomimo wielu intensywnych starań czasem trudno przychodzi mi akceptacja i po prostu się nie godzę….
Więcej...

Reklamujesz i dobrych manier oczekujesz?

Reklamujesz i dobrych manier oczekujesz?

Zdarzyło się Wam kiedyś kupić coś, co po pewnym czasie uległo uszkodzeniu i wbrew zapewnieniom producenta nie było wysokiej jakości? Jakiś przedmiot, rzecz, artykuł, który nie został narażony na uszkodzenia mechaniczne, a mimo tego po prostu przestał działać i być użyteczny? I czy w związku z tym zdecydowaliście się kiedykolwiek na reklamację? Ja naturalnie tak. Zakładam, iż Wy również. Niby nic, a jednak znowu dotyka kwestii dobrych manier.
Więcej...

Ostatnio dodane komentarze